Obniżamy koszty działu housekeepingu
w Twoim Hotelu

Zwiększamy rentowność hotelu
Zmniejszamy rotację personelu
Wspieramy marketing i sprzedaż

Poznaj skuteczną alternatywę dla zawieszek na klamkę,
która wspiera Twoje cele biznesowe

Te hotele nam zaufały

Poznaj skuteczne i proste rozwiązanie, które adresuje potrzeby Hotelu

Wprowadzamy ekologiczne woreczki wielokrotnego użytku, które nie tylko upraszczają pracę housekeepingu, ale przede wszystkim obniżają koszty i generują dodatkowe przychody

Wzrost rentowności hotelu

Zmniejszamy ilość codziennego sprzątania i wprowadzamy narzędzie do sprzedaży dodatkowych usług hotelowych.

Obniżenie kosztów działu housekeepingu

Minimalizujemy zużycie chemii, pracy zespołu oraz rotacji personelu.

Odciążenie zespołu housekeepingu

Mniej pokoi do codziennego sprzątania to mniej stresu i presji czasu dla personelu – mogą skupić się na jakości usług zamiast na ilości zadań.

Ograniczenie rotacji personelu

Mniejsze obłożenie pracy działu housekeepingu ograniczy wypelenie zawodowe i przełoży się na dluższe zatrudnienie i mniejsze koszty rekrutacji. 

Przewaga konkurencyjna

Hotel, który stosuje nowoczesne podejście do rezygnacji ze sprzątania, jest lepiej odbierany wśród swoich klientów i chętniej wybierany wśród konkurencji.

Narzędzie dla marketingu 
i sprzedaży

Woreczek staje się nośnikiem personalizowanych upominków i ofert dodatkowych, co podnosi średnią wartość rezerwacji i generuje nowe kanały przychodu.

Lepsze doświadczenia gości

Goście doceniają atrakcyjną formę podziękowania za ograniczenie sprzątania, co buduje ich zaangażowanie, lojalność i skłonność do wystawiania pozytywnych opinii.

Wzmocnienie wizerunku ekologicznego

Eliminując jednorazowe zawieszki papierowe,  budujesz świadomość marki jako lidera proekologicznych innowacji.

Jedno proste rozwiązanie, wiele korzyści

Rozumiemy unikalne potrzeby każdego zespołu w hotelu i dostarczamy rozwiązanie, które realnie je wspiera

Dla właścicieli
i dyrektorów finansowych

Zwrot z inwestycji już w pierwszym miesiącu – niższe koszty codziennego sprzątania i wyższa rentowność.

Dla działu HR 
i housekeepingu

Mniejsze obciążenie zespołu, zredukowana rotacja personelu i niższe wydatki na rekrutację oraz szkolenia.

Dla działu marketingu i sprzedaży

Skuteczne narzędzie do budowania pozytywnych doświadczeń gości i sprzedaży dodatkowych usług.

Dla Twoich gości hotelowych

Nowoczesne i przyjazne środowisku podejście wyróżni Twój hotel, zapewniając lepsze opinie, polecenia i powroty.

Szybki start bez ryzyka

Wprowadzanie nowych rozwiązań w hotelu nie musi być skomplikowane. Wysyłamy darmowe próbki woreczków,
testujesz je przez 14 dni i podejmujesz decyzję o wdrożeniu na podstawie realnych efektów.

Skorzystaj z kalkulatora

Wypełnij formularz

Otrzymaj próbki bezpłatnie

Przetestuj w praktyce

Porównanie

Poznaj konkretne różnice między standardowymi zawieszkami na klamkę a woreczkami materiałowymi.
Kryterium
Tradycyjna zawieszka na klamkę
Woreczek materiałowy
Efektywność użycia
Niska - tradycyjne rozwiązanie niczym się nie wyróżnia i często jest pomijane
Wysoka - woreczek z nagrodą skutecznie motywuje do użycia
Zwrot z inwestycji
Wolny - rzadkie korzystanie z zawieszki wydłuża czas zwrotu z inwestycji
Szybki - zwraca się już w kilka użyć
Cross-sell / up-sell
Niskie - brak możliwości zachęcenia gościa do dodatkowych usług
Wysokie - Vouchery do restauracji lub spa, napędza sprzedaż dodatkowych usług
Zaangażowanie gości
Pasywne rozwiązanie – często ignorowane przez gości
Aktywne – nagroda lub niespodzianka motywuje do rezygnacji ze sprzątania
Motywacja
Niska - brak dodatkowej zachęty
Wysoka - niespodzianka skutecznie motywuje
Koszty operacyjne
Stałe wydatki na druk i wymianę
Jednorazowa inwestycja, długotrwałe i wielorazowe użytkowanie
Mierzalność efektów
Średnie - potrzeba odnotowywania podczas odwiedzin każdego pokoju
Wysokie - możemy policzyć ile niespodzianek przekazaliśmy danego dnia
Budowanie lojalności
Brak - nie tworzy żadnej więzi z marką hotelu
Silne - pozytywne doświadczenie gościa zwiększa prawdopodobieństwo powrotu
Personalizacja
Żadna - standardowy komunikat dla wszystkich
Wysoka - możliwość dostosowania niespodzianki do profilu gościa
Ekologia
Niska - papierowe zawieszki wymagające częstszej wymiany
Wysoka - woreczek wielokrotnego użytku nadający się do prania
Doświadczenie gości
Neutralne - brak dodatkowej wartości i elementu zaskoczenia
Pozytywne – niespodzianka zwiększa satysfakcję, wzmacnia pamięć pobytu
Wpływ na wizerunek hotelu
Brak - tradycyjne rozwiazanie spotykane w innych hotelach
Wysoki – postrzeganie hotelu jako ekologicznego i nowoczesnego

Porównanie

Zobacz jak prezentuje się porównanie standardowej zawieszki na klamkę z materiałowym worec 
Tradycyjna zawieszka na klamkę
Woreczek materiałowy
Efektywność użycia
Niska - tradycyjne rozwiązanie niczym się nie wyróżnia i często jest pomijane
Wysoka - woreczek z nagrodą skutecznie motywuje do użycia
Zwrot z inwestycji
Wolny - rzadkie korzystanie z zawieszki wydłuża czas zwrotu z inwestycji
Szybki - zwraca się już w kilka użyć
Cross-sell / up-sell
Niskie - brak możliwości zachęcenia gościa do dodatkowych usług
Wysokie - Vouchery do restauracji lub spa, napędza sprzedaż dodatkowych usług
Zaangażowanie gości
Pasywne rozwiązanie – często ignorowane przez gości
Aktywne – nagroda lub niespodzianka motywuje do rezygnacji ze sprzątania
Motywacja
Niska - brak dodatkowej zachęty
Wysoka - niespodzianka skutecznie motywuje
Koszty operacyjne
Stałe wydatki na druk i wymianę
Jednorazowa inwestycja, długotrwałe i wielorazowe użytkowanie
Mierzalność efektów
Średnie - potrzeba odnotowywania podczas odwiedzin każdego pokoju
Wysokie - możemy policzyć ile niespodzianek przekazaliśmy danego dnia
Budowanie lojalności
Brak - nie tworzy żadnej więzi z marką hotelu
Silne - pozytywne doświadczenie gościa zwiększa prawdopodo-
bieństwo powrotu
Personalizacja
Żadna - standardowy komunikat dla wszystkich
Wysoka - możliwość dostosowania niespodzianki do profilu gościa
Ekologia
Niska - papierowe zawieszki wymagające częstszej wymiany
Wysoka - woreczek wielokrotnego użytku nadający się do prania
Doświadczenie gości
Neutralne - brak dodatkowej wartości i elementu zaskoczenia
Pozytywne – niespodzianka zwiększa satysfakcję, wzmacnia pamięć pobytu
Wpływ na wizerunek hotelu
Brak - tradycyjne rozwiazanie spotykane w innych hotelach
Wysoki – postrzeganie hotelu jako ekologicznego i nowoczesnego

Opinie hoteli

 Autentyczne opinie to najlepszy dowód na to, że rozwiązanie sprawdza się w branży hotelarskiej.
Historia klienta: 15% niższe koszty housekeepingu w hotelu Radisson Resort Kołobrzeg
"Dużo osób wywiesza na drzwiach woreczek z informacją, by w dniu dzisiejszym nie sprzątać pokoju. W ramach podziękowania obsługa umieszcza w woreczkach regionalne słodycze. Goście reagują na upominek pozytywnie."
  • "Cenimy SAKETOS za kompleksowe zadbanie o indywidualne potrzeby, dostosowanie terminów realizacji do realizacji do oczekiwań klienta oraz płynny proces realizacji wszystkich naszych zamówień."
  • Kalkulator

    Zobacz jak szybko zwróci się Twoja inwestycja

    Skontaktuj się i otrzymaj
    bezpłatne próbki

    Przetestuj rozwiązanie w praktyce i świadomie podejmij decyzję opierając się na danych i realnych korzyściach, które poznasz już w pierwsze 14 dni.

    Saketos Sp. z o.o. ul. Biedrzychowicka 2, 59-921 Sieniawka

    Pozostało dostępnych zestawów próbek w tym miesiącu: 48


      ✅ Wiadomość została wysłana, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.